astrakhan.aif.ru Українці стали більше випивати й дорожчий алкоголь За даними результатів звіту міжнародної компанії Nielsen (The Nielsen Company), Україна стала абсолютним лідером зростання ринку алкогольної продукції. Її показник склав 43%. Дослідження охоплює як дані аудиту роздрібних продажів, так і каналу HoReCa (готелі, ресторани, кафе). Після України лідируючу позицію займає Англія з 26%-м зростанням ринку збуту алкоголю. Загальне зростання споживання горілки склало 11%. Росія - найбільший ринок продажів даної категорії - показала 7%-е річне збільшення у вартісному вираженні, багато в чому за рахунок переходу споживачів на преміальні бренди. У той же час Польща - другий за величиною ринок - продемонструвала зростання, що перевищує 17% за рік. Загалом у 2007 році глобальний алкогольний ринок зріс на 6%. До бестселерів світових роздрібних продажів алкоголю фахівці віднесли сидр. А українські виробники горілки продовжують нарощувати продажі. Уже за першу частину цього року компанія Nemiroff показала зростання продажів горілки і лікеро-горілчаних виробів на вітчизняному ринку на 23% у декалітрах. Компанія Союз-Віктан уже реалізувала в Україні на 42% більше продукції, ніж за аналогічний період 2007 року. На думку начальника аналітичного відділу консалтингової компанії ААА Марії Колесник, зростання алкогольного ринку України в 43% зумовлене тим, що пити співвітчизники стали все-таки більше. Але головна причина, на її думку, полягає в тому, що пити стали дорожчий алкоголь. За її прогнозами, темпи зростання наступного року навряд чи збільшаться, але, швидше за все, збережуться. "Якщо буде зміна цін на спирт, підвищення ставок акцизного збору, то це призведе до грошового зростання ринку", - сказала Марія Колесник. Раніше стало відомо, що з 2009 року Ужгородський коньячний завод (ТМ Тиса) почне постачання своїєї продукції на ринки Росії та Білорусі. За матеріалами Экономические известия
|