Саїйт рекламно – інформаційних оголошень П`ятниця, 03-05-2024, 14:25:14
Вітаю Вас Гость | RSS
Вхід на сайт
Гость
Головна | Реєстрація | Вхід
eve1in.com Саїйт
купити шкарпетки червоноград
оптом от производителя
панчішна фабрика каталог
шкарпетки львів
чоловічі шкарпетки
виробництво шкарпеток червоноград
шкарпетки купити
Меню сайту
Google
eve1in.com Саїйт
купити шкарпетки червоноград
оптом от производителя
панчішна фабрика каталог
шкарпетки львів
чоловічі шкарпетки
виробництво шкарпеток червоноград
шкарпетки купити
ОПТ - 03-05-2024,
MA-TEKS

ДЖОН И ЕВА КРУГОСВЕТКА

КИЕВ 2018 ВСТРЕЧА ДЖОН И ЕВА КРУГОСВЕТКА

represents the channel

Представляет канал

Repräsentiert die Kanal

blogspot
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2009 » Березень » 23 » За дешеву їжу!
22:34:55
За дешеву їжу!
Країна переходить на дешеве продовольство - роздрібні мережі адаптуються до нових потреб українців.

Українці масово скуповують сіль. Чутки про закриття найбільшого в Європі підприємства з видобутку та переробки кам’яної солі - "Артемсіль" - викликали ажіотаж серед населення.

На паніці споживачів заробили спекулянти: кілограмова пачка кухонної солі, яка раніше коштувала в роздробі не більше 1,5 грн, на ринках йшла за 7–10 грн. "Ми відвантажили в лютому на 15% більше продукції порівняно з аналогічним періодом минулого року. Запасів кам’яної солі в Артемівському родовищі вистачить на сотні років. Відпускна ціна (41 коп. за 1 кг фасованої солі) залишається незмінною з минулого року і найближчим часом не підвищиться", - заспокоюють на найбільшому підприємстві з виробництва солі.

Купуємо українське

Перекупники спекулюють на кризі, розпускаючи чутки про можливе зникнення того чи іншого товару. Українці піддаються на провокації, скуповуючись про запас. За підрахунками директора О’КЕЙ Україна Войцеха Гвардіса, в лютому 2009-го споживчий кошик у гривневому еквіваленті не зменшився, а навіть дещо виріс. Хоча за кількістю товарних категорій - "схуд" на 15–20%. За результатами лютневого опитування Національного інституту стратегічних досліджень, 69,3% українських сімей обмежили свої витрати, 32,8% заощаджують на продовольстві. Але постраждалі від кризи українці, чиї доходи за останні півроку істотно скоротилися, масово закуповують дешеві вітчизняні товари. Особливим попитом до кінця зими користувалися крупи й консервована продукція, зазначає Валерій Кулеша з компанії VIP-Consulting.

"Останнім часом зростає продаж товарів низького й середнього цінового сегмента, а також продукції українського виробництва", - підтверджує тенденцію Тетяна Бабенко, начальник відділу корпоративних комунікацій МЕТРО Кеш енд Керрі Україна. "Ринок косметики, як і інші ринки FMCG, відчув зміну споживчого попиту - чимдалі популярнішими стають продукти мас-маркету, низького цінового сегмента", - додає Єлизавета Савенко, керівник проектів ТОВ "Косметик Експо Медіа".

Попит на продукцію преміум-сегмента (переважно імпорт) протягом останніх трьох місяців скорочується. Всупереч законам економіки, ввезені в Україну товари з грудня подорожчали в роздробі в 2–3 рази. Приміром, пачка італійських макаронів, яка до кризи коштувала 6–7 грн, зараз продається за 17–20 грн. Хоча з урахуванням курсової різниці ціни мали б вирости заледве на 3–4 грн.

Імпортери зменшили обсяги ввезених товарів - за даними Держмитслужби, у січні–лютому 2009-го товарний імпорт становив усього $4,2 млрд - удвічі менше, ніж рік тому. Крім того, дистриб’ютори закладають у ціну відданого на реалізацію товару курсові ризики - з розрахунку 15 UAH/USD. Така поведінка імпортерів і дистриб’юторських компаній цілком зрозуміла - вони перекладають власні ризики на плечі кінцевих покупців. Українці, у свою чергу, відмовляються платити за імпортний товар, що різко й значно подорожчав, і переходять на продукцію подешевше, переважно вітчизняну.

Кожному - за потребами

Асортимент полиць українських магазинів збіднів із двох основних причин: через припинення відвантаження нового товару внаслідок неоплати мережами попередніх поставок продукції та через відмову самих магазинів від погано продаваного дорогого товару. Місцеві ритейлери поступово підстроюються під зміни уподобань українців - скорочення асортиментного ряду в роздробі вже сягнуло 25–40%, резюмує Юрій Наврузов, експерт консалтингової групи Netton CG.

"Є перебої з поставками імпортних товарів, зокрема вина, риби, кави, - підтверджує тенденцію Войцех Гвардіс із О’КЕЙ Україна. - Але не йдеться про дефіцит продукції в цілому. Навіть якщо якийсь бренд відсутній на полицях, ми пропонуємо покупцеві достатню кількість альтернатив від інших виробників цієї товарної групи".

Однак гурманам уже нелегко знайти улюблений делікатес. В зону ризику, за даними RetailStudio, потрапили маслинова олія, кава і чай, заморожені риба, морепродукти, овочі - категорії продуктів, де домінує імпорт. Скоротився асортимент свіжого м’яса й м’ясних делікатесів, на полицях магазинів поменшало свіжих і консервованих фруктів, заморожених піц та сухих сніданків - товарів, які належать, за класифікацією RetailStudio, до категорії "значною мірою імпортозалежних".

Проте директор RetailStudio Михайло Грищенко переконаний, що іноземні продукти не зникнуть із полиць: "Мережі хочуть продати товар швидко й тому, нарешті, змушені звернути увагу на покупця. Найактивніші ритейлери вже адаптували асортименти своїх магазинів до потреб постійних відвідувачів. У кожній торговельній точці буде аналізуватися попит. Це означає, що в магазинах на окраїні не будуть продаватися дорогі імпортні спиртні напої, а в центрі - картопля на вагу. Криза стане поштовхом до подальшої сегментації роздробу - на ринку сформується окрема категорія магазинів преміум-сегменту, таких як "Фуршет-Гурман".

Ікра заморська, баклажана

У 2009 році більшість імпортних товарів, швидше за все, будуть заміщені вітчизняними аналогами. "Збільшення частки продукції місцевих виробників було для нас пріоритетом всі п’ять років роботи в Україні. Зараз це завдання ще актуальніше", - зазначає Тетяна Бабенко з МЕТРО Кеш енд Керрі Україна. "Ми відслідковуємо "життєвий цикл" товарів на полицях наших гіпермаркетів. Якщо продукт уже не користується попитом, він одразу виключається з асортименту. Ми бачимо, що люди прагнуть заощаджувати, й відповідно надаємо їм більше можливостей для цього - розширюємо лінійку товарів економ-класу", - додає Войцех Гвардіс.

При правильному підході до асортиментної політики мережі орієнтуватимуться на найбільш продавані позиції, бажано із найтривалішою відстрочкою платежів постачальникам, упевнений Юрій Наврузов із Netton CG. У продуктових мережах до таких можна віднести продукти харчування, товари першої необхідності та всю продукцію private lable. За прогнозами Валерія Кулеші, частка цих товарів у найближчому майбутньому стане домінуючою в асортименті ритейлерів.

У сегменті non-food не все так однозначно, оскільки більша частина товарів імпортується в Україну. Повністю замінити їх дешевою вітчизняною продукцією ритейлерам не вдасться. Відповідно, практично не впаде попит на імпортну косметику, засоби особистої гігієни та побутову хімію. "У найскладнішому становищі опиняться нішеві преміум-марки, товари, які були швидше надмірністю, ніж необхідністю", - прогнозує Єлизавета Савенко з Косметик Експо Медіа.

"Не виключено, що слоган "Зроблено в Україні" може стати трендом, - міркує Єлизавета Савенко. - Роздрібний оператор, можливо, замінить ряд товарних категорій дешевшими аналогами, але відмовитися від лідируючих позицій - у косметиці та побутовій хімії це переважно продукція транснаціональних компаній - він не зможе".

"У деяких товарних групах, таких як елітні сири або відеотехніка, неможливо замінити імпортну продукцію українською, оскільки подібних виробників в Україні немає або якість їхньої продукції залишає бажати кращого, - додає Тетяна Бабенко з МЕТРО Кеш енд Керрі. - Тому ми збережемо у своїх центрах оптової торгівлі різноманітний асортимент і українських, і імпортних товарів, які відповідають бізнес-потребам наших клієнтів".

З якості - у кількість

За даними Держкомстату, в січні 2009-го товарообіг роздрібної торгівлі скоротився на 7,8%. В добу жорсткої економії споживачі в першу чергу звертають увагу на вартість товару. А це, у свою чергу, приводить до цінових війн між мережами.

За словами директора інвестиційно-банківського департаменту Dragon Capital Андрія Пивоварського, сьогодні головний девіз ритейлерів - "у нас все дешево!". Втім, експерт сумнівається в тому, що мережі й справді зможуть надавати значні знижки на товари. "Маржа в роздробі всіх форматів дуже низька, у середньому по ринку вона становить 18–19%. З них близько 10% йде на операційні витрати, решта практично повністю витрачається на сплату податків та обслуговування боргового навантаження", - стверджує Андрій Пивоварський.

"Ми намагаємося стримувати зростання цін на імпортну продукцію - ведемо переговори з постачальниками, збільшуємо кількість власного імпорту, - заявляє Тетяна Бабенко з МЕТРО Кеш енд Керрі Україна. - Але, незважаючи на всі зусилля, є фактори, що не залежать від нас. Приміром, уведення додаткового 13%-го збору при імпорті автоматично збільшує вартість товарів іноземного виробництва (м’яса, сосисок, ковбаси, м’ясних і рибних консервів, риби, морепродуктів, фруктів, алкоголю тощо. - ред.)".

Втім, збільшення мит і подальша девальвація гривні сприятиме й зростанню собівартості вітчизняної продукції, виготовленої з використанням імпортної сировини, відтак угору поповзуть усі ціни. За приблизними оцінками Валерія Кулеші з VIP-Consulting, продовольство наприкінці року подорожчає в середньому на 20–25%.

Заробити на кризі

Більшість опитаних експертів упевнені, що зростання частки дешевих вітчизняних товарів в асортименті українських продовольчих мереж справить гарний вплив на бізнес місцевих ритейлерів. За версією Михайла Грищенка, директора аналітичної компанії RetailStudio, зміни в асортименті позитивно позначаться на оборотах мереж - вгадавши споживчі уподобання, мережі й постачальники можуть розраховувати на збереження "докризового" обсягу продажів.

Юрій Наврузов, експерт консалтингової компанії Netton CG, припускає, що обороти продуктових мереж знизяться, але за правильної асортиментної політики рентабельність роздрібного бізнесу може збільшитись порівняно з докризовими часами - за рахунок ретельного добору дешевого й ходового товару, збільшення відстрочок у розрахунках з постачальниками.

У найвигіднішому становищі опинилися великі мережеві ритейлери з розмаїтим асортиментом власних торгових марок. Хоча спочатку розвиток private lable не був пов’язаний ані з дефіцитом, ані з переорієнтацією роздрібних мереж на продаж дешевих товарів чи заміну імпортних позицій на товари місцевого виробництва. "Мережі створювали private lable для того, щоб конкурувати за ціною з аналогічними товарами. Крім того, це боротьба всередині певної товарної групи. Наприклад, часто монополісти вимагають відстрочки за товарними кредитами, певних місць на полицях та інших переваг. У таких випадках наявність private lable дає можливість мережам не йти в них на поводі", - розповідає Андрій Пивоварський, директор інвестиційно-банківського департаменту Dragon Capital.

Налітай, подорожчало
Як вплинуло введення додаткового 13%-го мита на ціни

М’ясо і м’ясні субпродукти

• М’ясо великої рогатої худоби - свіже й морожене
• Свинина - свіжа, охолоджена або морожена
• Їстівні субпродукти великої худоби, свиней, овець, коней тощо - свіжі й морожені
• М’ясо та їстівні субпродукти птиці - свіжі, охолоджені або морожені

Імпорт цих товарів усе ще становить понад 40–45% внутрішнього ринку, однак збільшення митних зборів на 13% не спричинить пропорційного зростання роздрібних цін. До літа-осені 2009-го вартість цих продуктів виросте незначно - на 1–2% - через збільшення виробництва українського м’яса. Підвищення мита лише підстьобне агрофірми та приватників вирощувати домашню худобу для продажу. Імпортери м’яса будуть змушені враховувати ціну українського виробника при формуванні вартості і, відповідно, зменшувати свою націнку при продажі імпортного м’яса в Україні.

Ковбаси й консерви • Ковбаси та аналогічні вироби з м’яса, м’ясних субпродуктів або крові; готові продовольчі продукти на основі цих товарів
• Інші готові або консервовані продукти з м’яса, м’ясних субпродуктів або крові

Імпорт перерахованих продуктів не перевищує 10–15%, однак ціни на іноземні товари цієї категорії через збільшення мита виростуть до кінця 2009-го щонайменше на 10%. Зазвичай ця продукція належить до преміальної категорії і має високу собівартість - виробники й постачальники не мають можливості знижувати відпускні ціни. Попит на подібні товари неминуче скоротиться. При цьому українські виробники аналогічних продуктів намагатимуться тримати ціни на колишньому рівні або незначно їх підвищувати. Щоправда, при цьому багатьом із них доведеться відмовитися від використання імпортного м’яса як сировини.

Алкоголь

• Вина виноградні, включно з міцними

Імпортери вин працюють із мінімальною націнкою, тож іноземні вина подорожчають на повні 13%. Зараз на частку імпортних вин в українському роздробі припадає не більше 10–15% продажів - підвищення цін на привізну продукцію призведе до зростання продажу вітчизняних вин.

Переглядів: 1809 | Додав: 4grad | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0

Водохреща 2019

Вы смотрели я смотрю тоже?: Кобзон умер: как Украина запомнила "звезду-авторит...

дискуссия успокаивает и вдохновляет надежду на то, что мир не так уж плох КРУГОСВЕТКА

4G, 4,5G в Украине шок И когда это будет

Випускний на площі під дощем шкільний випуск 2018

Червоноград Випускний 2018

Повне відео - Випускний 2018 у Червонограді.

2018 ДЖОН И ЕВА КРУГОСВЕТКА

КИЕВ ВСТРЕЧА ДЖОН И ЕВА КРУГОСВЕТКА

Выпускной и последний звонок

Випускний і останній дзвоник

Монетизация

Коллаборация, или сотрудничество

Я в шоке от клубники в 2018 году на рынке - снег в Карпатах какие цены в Украине Клубника соль мука сахар гречка Город Львов Ровно Луцк Ковель

Купить носки оптом от производителя 1opto.com.ua

панчішно-шкарпеткова фабрика eve1in.com

купить шкарпетки оптом

Носки Оптом 03-05-2024 eve1in.com Перейти на сайт Мы онлайн, задавайте вопросы!

Шоки, какие дороги в Украине


Google

Custom Search


Купить носки оптом от производителя

optom socks wholesale noski-optom noskioptom duna opt kamis shop

купить шкарпетки оптом

Welcome! Lviv  Львов. промо Tylko we Lwowie  Утром я еду во Львов. 01  Дороги Украины до Львова. 02  Монастырь и церковь Святого Онуфрия Львова. 03  улицы Богдана Хмельницкого Львова и увидели. 04 Выходной день для перевозки во Львове. 05  это Украина 2018. 06  Мэр Львова в поддержку Сенцова. 07 

Автобус, лимузин, дороги, Карпаты, Украина, Bus, limousine, road, Carpathian Mountains, Ukraine,

Город полностью затоплен затопило после ливня the city flooded the flood місто затопило потоп Вулиці затопило наводнение ВЕСЬ ГОРОД ЗАТОПИЛО ВОДОЙ! SHTORMAGEDDON ШТОРМАГЕДДОН

  главаря "ДНР" жизнь и смерть Захарченко

http://1opto.blogspot.com/2018/09/blog-post.html УБИТ Захарченко

Вы смотрели я смотрю тоже?: УБИТ Захарченко : главаря "ДНР" жизнь и смерть гла...

Вы смотрели я смотрю тоже?: УБИТ Захарченко : главаря "ДНР" жизнь и смерть гла...: УБИТ Захарченко : главаря "ДНР" жизнь и смерть главаря Весь путь главаря террористов "ДНР" Захарченка Александр Захар...

http://1opto.blogspot.com/2018/09/blog-post.html

Водохреща 2019

погода в Украине осенью Лето продлится до ноября

погода в Украине осенью Лето продлится до ноября

avatar
Наше опитування
Сайту потрібен форум?
Всього відповідей: 37
Пошук
eve1in.com Саїйт
купити шкарпетки червоноград
оптом от производителя
панчішна фабрика каталог
шкарпетки львів
чоловічі шкарпетки
виробництво шкарпеток червоноград
шкарпетки купити
netstore.com.ua
уплотнитель для деревянных дверей deventer клей для дерева раколл уплотнитель для деревянных окон deventer
blogspot
Copyright MyCorp © 2024