Саїйт рекламно – інформаційних оголошень Понеділок, 29-04-2024, 04:10:02
Вітаю Вас Гость | RSS
Вхід на сайт
Гость
Головна | Реєстрація | Вхід
eve1in.com Саїйт
купити шкарпетки червоноград
оптом от производителя
панчішна фабрика каталог
шкарпетки львів
чоловічі шкарпетки
виробництво шкарпеток червоноград
шкарпетки купити
Меню сайту
Google
eve1in.com Саїйт
купити шкарпетки червоноград
оптом от производителя
панчішна фабрика каталог
шкарпетки львів
чоловічі шкарпетки
виробництво шкарпеток червоноград
шкарпетки купити
ОПТ - 29-04-2024,
MA-TEKS

ДЖОН И ЕВА КРУГОСВЕТКА

КИЕВ 2018 ВСТРЕЧА ДЖОН И ЕВА КРУГОСВЕТКА

represents the channel

Представляет канал

Repräsentiert die Kanal

blogspot
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2009 » Липень » 20 » Не поділили нуль
23:57:26
Не поділили нуль
З 1 вересня Національна комісія з питань регулювання зв'язку (НКРЗ) забороняє так звані нульові тарифи. Чиновників обурює, що оператори, пропонуючи і рекламуючи безкоштовні розмови, не інформують споживачів про приховані платежі та реальні умови. А це, на думку НКРЗ, банальний обман абонентів, які розраховують заощадити, але в підсумку однаково змушені платити.

За повідомленням в.о. голови комісії Володимира Звєрєва, заборона торкнеться практично всіх операторів України, оскільки "неправильні" хвилини є майже в кожній компанії. Найбільшими порушниками вважають операторів МТС і Life:). За приклад у НКРЗ наводять тарифний план "Вільний Life:)".

Його особливість - безкоштовні дзвінки усередині мережі, однак раз на місяць рахунок однаково необхідно поповнювати на 25 гривень. І, відповідно, витрачати ці гроші на різноманітні платні послуги мобільного зв'язку. Та ж схема і в "нульових" дзвінків МТС. Самі учасники ринку визнають, що практика нульових тарифів фактично стала головним інструментом конкурентної боротьби на телекомунікаційному ринку країни.

Без вини винні

У НКРЗ рекомендують операторам формувати ціну на мобільні хвилини винятково враховуючи собівартість послуги і з огляду на потенційний прибуток. Адже в ціні хвилини як мінімум повинна бути закладена плата за доступ до мереж інших операторів, так званий інтерконнект. А ті, хто продає послугу за нуль копійок, фактично демпінгують, тобто продають її нижче собівартості й тим самим порушують умови чесної конкуренції.

Ініціатором заборони виступила компанія "Київстар". Саме після її звернення Нацкомісія заборонила безкоштовні хвилини. В "Київстарі" пояснили, що всього лише хочуть, щоб оператори виконували вимоги Закону "Про телекомунікації". Цей правовий акт, як стверджують у компанії, не передбачає на ринку мобільного зв'язку демпінгових або дискримінаційних цін.

За словами одного з експертів ринку, саме компанія "Київстар" кровно зацікавлена в скасуванні безкоштовних хвилин у конкурентів, хоча і сама практикує нульову складову, наприклад, в одному з пакетів Djuice.

У найбільшого мобільного оператора останнім часом почався серйозний відтік абонентів, які переходять на дешевший, ніж у "Київстара", зв'язок. Це підтверджують і дані дослідження ринку мобільного зв'язку компанії IKS Consultig, відповідно до якого скорочення кількості абонентів у "Київстара" у травні 2009 року склало 121 тис. користувачів, у МТС набагато менше - 90 тис. користувачів, а в Life:) і Beeline, що теж практикує безкоштовні хвилини в пакеті "Бум!", кількість абонентів навіть додалася на 55 і 13 тисяч відповідно.

Втім, експерт робить застереження: відтік може пояснюватися тим, що "Київстар" позбувається від неактивних номерів.

Ще однією причиною появи "нульової" заборони експерти називають небажання великовагових поїздів ринку втрачати прибуток від інтерконнекта. Адже клієнти, купуючи пакети з нульовими хвилинами, основну частину розмов ведуть усередині мереж, використовуючи безкоштовний час. А от якби пільгової тарифікації не існувало, абоненти охочіше дзвонили б на телефони інших операторів, дозволяючи останнім заробляти на доступі у свої мережі.

Оператори переживуть

Максим Нєфьодов, віце-президент інвестиційно-банківського департаменту компанії Dragon Capital, стверджує: незважаючи на те, що плата за інтерконнект не дуже висока (у середньому 50 копійок - ред.), за більших обсягів дзвінків набігає значна сума.

Вихід є

Обмежені "у нулях" учасники ринку склавши руки сидіти не збираються. Вони вже заявили про незаконність рішення НКРЗ і не виключають судового позову з комісією.

"Оператори мають право самостійно встановлювати тарифи на послуги, - вважає керівник відділу зовнішніх зв'язків Life:) Надія Лубніна, - а державному регулюванню підлягають тарифи тільки на загальнодоступні послуги. Мобільний зв'язок до них не належить, а виходить, НКРЗ не повинна нав'язувати своє бачення тарифів операторам".

"Ціноутворення - компетенція винятково самих учасників ринку, - підтримує колегу директор з маркетингу компанії МТС-Україна Василь Лацанич. - Будь-які тарифи мають право на існування, якщо вони не порушують законів і затребувані споживачем".

При цьому оператори запевняють, що їх внутрімережні нульові тарифи повністю прозорі й зрозумілі абонентам, про що свідчить висока популярність таких пропозицій.

Компаніям, обвинуваченим у наднизьких цінах на дзвінки, дійсно є за що боротися: до "нулів" підключена більша частина їхніх абонентів. Правда, точних даних про кількість людей, які користуються послугами безкоштовного зв'язку, не змогли надати в жодній компанії.

"Зміни тарифних моделей абоненти завжди сприймають негативно, - розповідає Микола Оліярник, аналітик компанії IKS-Consulting, - у зв'язку із цим можливий відтік клієнтів від одних операторів до інших". Тому звиклих до таких розцінок клієнтів будуть намагатися втримувати всіма силами, вважає експерт.

Стільниковий зв'язок в Україні

Втім, покарати неслухняних НКРЗ однаково не зможе через відсутність повноважень. Хіба що якщо залучить Антимонопольний комітет (АМК), що має право покарати оператора за несумлінну конкуренцію на суму, рівну 5% річного доходу. Мова може йти про мільйони гривень. Але АМК поки відмовчується. Мовчить і Держпотребстандарт, чий штраф за рекламу, що вводить в оману, може сягати 30% від прибутку на неправильних послугах.

Та і Нацкомісія вже намагається відступатися, зрозумівши, що трохи погарячкувала з тарифними вимогами. Уже через кілька днів після оприлюднення свого рішення чиновники в коментарях почали обходити тему обмежень у тарифікації, акцентуючи увагу лише на заборону реклами нульових хвилин.

Незалежно від ступеня рішучості чиновників учасникам ринку доведеться навчитися грати за чіткими і прозорими правилами, вважає керівник експертної групи Netton.Telecom Роман Хімич. Адже зараз тією чи іншою мірою всі оператори лукавлять, не надаючи абонентам повної інформації про реальну вартість дзвінка. А коли правила стануть чіткішими, клієнти отримають можливість порівнювати реальну вартість нульового і звичайного тарифу. За прогнозами експертів, у цих умовах більший прибуток отримає той, хто зможе краще інших операторів переконати клієнтів у тому, що "дешеві дзвінки" - не рекламний виверт, а реальність. Якщо ж заборону все-таки введуть, операторам доведеться шукати нові шляхи.

"Коли держава висуває якісь дивні вимоги і вводить обмеження, це завжди підстьобує розвиток креатива, - упевнений президент компанії "Євромережа" Олександр Маліс. - У найближчому майбутньому варто очікувати появи нових ідей у залученні абонентів за допомогою більш винахідливої реклами".

Наприклад, як пропонує Микола Оліярник, ті ж нульові тарифи можна назвати "копійчаними".

Переглядів: 1779 | Додав: grad | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0

Водохреща 2019

Вы смотрели я смотрю тоже?: Кобзон умер: как Украина запомнила "звезду-авторит...

дискуссия успокаивает и вдохновляет надежду на то, что мир не так уж плох КРУГОСВЕТКА

4G, 4,5G в Украине шок И когда это будет

Випускний на площі під дощем шкільний випуск 2018

Червоноград Випускний 2018

Повне відео - Випускний 2018 у Червонограді.

2018 ДЖОН И ЕВА КРУГОСВЕТКА

КИЕВ ВСТРЕЧА ДЖОН И ЕВА КРУГОСВЕТКА

Выпускной и последний звонок

Випускний і останній дзвоник

Монетизация

Коллаборация, или сотрудничество

Я в шоке от клубники в 2018 году на рынке - снег в Карпатах какие цены в Украине Клубника соль мука сахар гречка Город Львов Ровно Луцк Ковель

Купить носки оптом от производителя 1opto.com.ua

панчішно-шкарпеткова фабрика eve1in.com

купить шкарпетки оптом

Носки Оптом 29-04-2024 eve1in.com Перейти на сайт Мы онлайн, задавайте вопросы!

Шоки, какие дороги в Украине


Google

Custom Search


Купить носки оптом от производителя

optom socks wholesale noski-optom noskioptom duna opt kamis shop

купить шкарпетки оптом

Welcome! Lviv  Львов. промо Tylko we Lwowie  Утром я еду во Львов. 01  Дороги Украины до Львова. 02  Монастырь и церковь Святого Онуфрия Львова. 03  улицы Богдана Хмельницкого Львова и увидели. 04 Выходной день для перевозки во Львове. 05  это Украина 2018. 06  Мэр Львова в поддержку Сенцова. 07 

Автобус, лимузин, дороги, Карпаты, Украина, Bus, limousine, road, Carpathian Mountains, Ukraine,

Город полностью затоплен затопило после ливня the city flooded the flood місто затопило потоп Вулиці затопило наводнение ВЕСЬ ГОРОД ЗАТОПИЛО ВОДОЙ! SHTORMAGEDDON ШТОРМАГЕДДОН

  главаря "ДНР" жизнь и смерть Захарченко

http://1opto.blogspot.com/2018/09/blog-post.html УБИТ Захарченко

Вы смотрели я смотрю тоже?: УБИТ Захарченко : главаря "ДНР" жизнь и смерть гла...

Вы смотрели я смотрю тоже?: УБИТ Захарченко : главаря "ДНР" жизнь и смерть гла...: УБИТ Захарченко : главаря "ДНР" жизнь и смерть главаря Весь путь главаря террористов "ДНР" Захарченка Александр Захар...

http://1opto.blogspot.com/2018/09/blog-post.html

Водохреща 2019

погода в Украине осенью Лето продлится до ноября

погода в Украине осенью Лето продлится до ноября

avatar
Наше опитування
Сайту потрібен форум?
Всього відповідей: 37
Пошук
eve1in.com Саїйт
купити шкарпетки червоноград
оптом от производителя
панчішна фабрика каталог
шкарпетки львів
чоловічі шкарпетки
виробництво шкарпеток червоноград
шкарпетки купити
netstore.com.ua
уплотнитель для деревянных дверей deventer клей для дерева раколл уплотнитель для деревянных окон deventer
blogspot
Copyright MyCorp © 2024