Пробіг 1300км Заміна масла була 2 рази кожних 500км Стандартна обкатка 500км Обьем двигуна 49.9куб Максимальна швидкість 85-90км Стан Зразковий Підбір важків варіатора оптимальної маси У цій статті автор, великий любитель фізики, розповідає про те, як підібрати важки оптимальної маси, грунтуючись на фізичній формулою відцентрової сили. Автор статті сам зазнав даний метод і залишився задоволений результатом. Якщо у Вас виникли запитання, задавайте їх у коментарях або на нашому форумі. Так само Вам будуть корисні статті про устройсва варіатора і заміні важків варіатора, які опубліковані на нашому сайті. Ви напевно не раз чули і читали про правильні важки, а ця стаття присвячена правильного визначення їх маси. Отже, як це зробити? Дуже просто. Необхідно і достатньо визначити частоту обертів двигуна, на яких працює варіатор, знати габарити, масу важків і характеристики двигуна. 1.Определім роботу варіатора. Для цього буде потрібно тахометр і вашу увагу. Сідаємо на скутер і викручувати ручку газу до відмови, що динамічно розганяється, при цьому є 4 етапи розгону: - Перше, коли починає працювати зчеплення, початок руху; - Другий, робота варіатора без важків, самий динамічний розгін; - Третє, робота варіатора, на цьому етапі скутер помітно скидає набір швидкості; - Четвертий, робота варіатора на зниженому передавальному відношенні, важки варіатора взяли кінцеве положення на великому радіусі і подальший розгін відбувається тільки за рахунок набору обертів двигуна. Так от, нам цікавий момент початку роботи другого етапу і його кінець. Дуже важливо звернути увагу на оберти двигуна на початку і наприкінці роботи варіатора, тому що якщо обороти дуже сильно відрізняються, то добірки важків буде мало. Отже ми отримали потрібне нам значення оборотів. Наприклад початок роботи варіатора на 6 тис. оборотів, а кінець на 6.3 тис обертів.
|