Незважаючи на знижки для покупців, американські автовиробники продовжують страждати від падіння продажів. Вони знижуються вже десятий місяць підряд, тому що американці не хочуть купувати позашляховики і пікапи, що споживають багато бензину, які усе ще залишаються одним з головних видів продукції компаній "великої трійки". Продажі General Motors упали в серпні на 20%, Ford Motor - на 26,5%, Chrysler - на 34,5%. Директор з маркетингу Ford Джим Фарлі не очікує поліпшення ситуації найближчим часом. "На нашу думку, друге півріччя 2008 р. буде навіть більш важким, ніж перше, тому що ситуація в економіці продовжить погіршуватися, не меншою мірою буде позначатися і кредитна криза", - говорить він. В GM продажі позашляховиків і пікапів упали на 24%, легкових автомобілів - на 14%. Сукупне падіння було б 30%, вважає Джессі Топрак, виконавчий директор з аналізу автопромисловості для сайту з продажів автомобілів Edmunds.com, якби не знижки, які компанія ввела в рамках святкування 100-річного ювілею. Попит американців на автомобілі скорочується через погіршення економічної ситуації, кризу на житловому ринку і збільшення цін на бензин.
|