Огляд електромобіля Tesla Model X або нова ера в автомобілебудуванні * Доповнено!
* автоматична заміна батареї електромобіля всього за півтори хвилини
** Свіжий пост про Тесла: Мережа безкоштовних заправок по всій країні і зарядка електоромобіля за 20 хвилин!?! Тільки від Tesla!
Електромобіль теслаЗнакомьтесь! Електромобіль Тесла Модель-С. Машина рве БМВ М5, Порш 911 турбо і Додж Вайпер. На сьогоднішній день на всю Азію, Африку і Австралію припадає тільки 3 таких автомобіля. Мій огляд однієї з цих трьох машин далі.
Торкаючись до цьому автомобілю відчуваєш як торкаєшся до майбутнього. Як колись парові машини змінили вози з кіньми, так і електромобілі дуже скоро змінять машини з бензиновими і дизельними двигунами. Так само як і в епоху перших автомобілів більшість людей сприймуть електричні авто як абсурд і дурості, але з часом настрої зміняться на цікавість і інтерес, а в підсумку ідея буде прийнята як очевидна і абсолютно логічна.
Каліфорнійська компанія Тесла Моторс є лідером в області електромобілебудування і такі компанії як Мерседес звертаються до неї за допомогою коли хочуть побудувати свої компактні авто. Японські та німецькі автогіганти працюють над своїми версіями авто причому всі вони працюють над скромними компактними міськими авто (а-ля Nissan Leaf продажі якого переступили позначку в 50 000 одиниць) і тільки Тесла зважилася випустити машину поєднує в собі комфорт і престиж седана бізнес класу з динамікою і керованістю спортивного автомобіля. Результатом інноваторського мислення стала Модель С, на базі якої в наступному році почнеться виробництво і позашляхової Моделі Х з відкидними наверх дверима, але про все по порядку.
Для ближчого ознайомлення з даним авто я вирішив покататися на ньому. На весь Азіатсько-Тихоокеанський регіон припадає всього три авто по одному в Аояма, Сіднеї та Гонконгу. Полистувавшись з представництвом в останньому записався на тест-драйв. Для бажаючих протестувати машину самому хочу сказати що це можливо лише за попереднім записом і що виставковий зал знаходиться в зовсім іншій частині острова і його адреси немає на офіційному сайті, так що обов'язково заздалегідь домовтесь про свій візит.
Відразу по приїзду беру таксі в шоу-рум (він же сервісний центр для автомобілів перших нині більш не випускається покоління електромобілів Тесла Родстер). У вітрині красується інформаційний банер:
електромобіль тесла
1. 394км на одній зарядці (на трасі при оптимальній швидкості ця цифра перетвориться на приблизно 450км) 2. 3.7с на розгін з 0 до 97км / ч 3. 0 шкідливих вихлопів 4. Максимальна швидкість 190км / ч 5. Максимальна потужність 416л.с. 6. Чверть милі / довжина траси для драг рейсинг 12.6с без будь-якого тюнінгу 7. Сумарна місткість двох багажників 895л при 7 місцевому варіанті і 1795л при складеному третьому ряді сидінь 8. Ціна від 87 тис уе за максимальну комплектацію і від 52тис уе за стандартну. Уряд США своїм громадянам надає покупцям електромобілів податкове вирахування в розмірі 7 тис уе. Для порівняння:
Тойота Камрі 2011-2013 модельного року в максимальній комплектації 3.5л (інформація з Дрома catalog.drom.ru/toyota/camry/g_2011_1442 /)
1. 70л при 13.2л/100км дають 530.3км (проти 400км у електромобіля) 2. 7.1с на розгін з 0 до 100 км / год (в два (!) Рази довше ніж Тесла) 3. Максимальна швидкість 210км / ч 4. Максимальна потужність 204л.с. 5. Місткість багажника 504л (в 4 (!) Рази менше ніж у Тесла) 6. Ціна 48 тис уе
БМВ М5 2011-2013 модельного ряду з двигуном 5.4л (інформація з Дрома catalog.drom.ru/bmw/m5/66217 /)
1. 450км на одній заправці (63л бак і 14.0л/100км витрата) (сопостовімих з 400км у Тесла, а якщо отжигать, то Тесла за рахунок конвертації енергії покаже ще й краще результат ніж БМВ) 2. 4.4с на розгін з 0 до 100 км / год (програє Теслі, що сумнівається дивитися на Ютубі заїзди Тесли проти Додж Вайпер, Порше 911 Турбо і БМВ М5) 3. Максимальна швидкість 250км / ч 4. Максимальна потужність 560л.с. 5. Сумарна місткість багажника 520л (в 4 (!) Рази менше ніж у Тесла) 6. Ціна від 150 тис уе (у два рази дорожче більш швидкого електромобіля).
Зайшовши, насамперед бачиш платформу для Моделей С і Х. Дуже незвично вона виглядає і здається, що частина вузлів забули встановити, але поступово усвідомлюєш всю принадність електромобілів в яких просто немає необхідності в половині агрегатів звичайних авто. Це робить Модель З безпечніше, легше, вместительнее і набагато простіше в обслуговуванні.
Електромобіль тесла Електромобіль тесла Електромобіль тесла Електромобіль тесла Електромобіль тесла Електромобіль тесла Електромобіль тесла Електромобіль теслаДалее всередині стоять столи з нагородами, журналами та буклетами. Тут внісши передоплату у розмірі 5 тис уе можна встати в чергу на авто з поставкою в 2014 році. У 2012 всього в світі було випущено 3 тис авто, а в 2013 потужності Каліфорнійського заводу нарости до 20 тис одиниць на рік
Фотографувати сервіс і який їздив там червоний родстер мені заборонили так як це була клієнтська машина. Хочу відзначити що частина фотографій мене попросили видалити через що потрапили в кадр фрагментів містять «чутливу» інформацію.
Власне от і сам авто. Білий в комплектації Перформанс.
Електромобіль тесла Електромобіль тесла Електромобіль тесла Електромобіль тесла Екстер'єр Тесла Модель-С
З першого погляду нічого незвичайного - машина як машина і тільки при уважному огляді починаєш помічати цікаві деталі. Почнемо спереду. Решітка радіатора відсутній так як під капотом немає ні двигуна ні власне радіатора, що в купе з низкою інших новаторських рішень дозволило досягти кращого в класі коефіцієнта аеродинамічного опору.
За переднє освітлення відповідають галогенки і LED.
Електромобіль тесла Електромобіль тесла
Наступний момент привернув мою увагу це дверні ручки втоплені врівень з дверима. Ручки висуваються простим натисканням на них і автоматично втягуються через пару секунд після захлопування дверей. Виглядає стильно, гармонійно і акуратно.
Великі красиві диски йдуть тільки в комплектації Перформанс. Є система контролю тиску в шинах виводить всю інформацію на величезний дисплей. Думаю дуже корисна штучка для машини яка прагне максималізувати пробіг на одній зарядці.
За рахунок дуже низького центру ваги автомобіль може дозволити собі великий дорожній просвіт без втрати в керованості і стійкості. Але головне що за рахунок плоского і рівного днища досягається зниження коефіцієнта опору повітря. Надміцний матеріал батареї є дном дозволить не турбуватися про снігові накатах і високих лежачих поліцейських.
Далі можна не помітити величезний панорамний дах з найбільшим люком у своєму класі.
З подивом помічаєш, що відсутня дверцята бензобака, але тут же згадуєш, що це електромобіль і ні масла ні бензину в нього лити не треба. Зарядка захована під куточком задньої оптики і має стильну зелену підсвітку.
Tesla model s
Ще однією відмінною рисою є вихлопна труба, а вірніше її повна відсутність поліпшує аеродинаміку цього диво пепелаца.
Tesla model s
Взагалі машина справляє дуже позитивне враження завершеності і гармонії.
Інтер'єр / Салон Тесла Модель-С
Посадка зручна. У тестованої моделі третій ряд сидінь був прибраний. Так, так саме третій. За рахунок викидання непотрібних деталей таких як двигун і коробка передач звільнилося місце під два дитячих місця ззаду йдуть відразу обладнаними спеціальною системою кріплення дитячих крісел.
Другий ряд сидінь складається в пропорції 60 на 40. Те що виходить треба бачити - багажник стає просто величезним.
Багажник відкривається і закривається з кнопки. У задній багажник влізе великий велосипед, а в багажник спереду / під капотом велику валізу і ще рюкзак з ноутбуком.
Tesla model s Tesla model s
Головна відмінна риса салону - практично повна відсутність кнопок і перемикачів! Все робиться з величезного 17 "(42см) сенсорного екрана. За рахунок найбільшого автомобільного екрану виробники змогли зробити все меню і кнопки дуже великими і працювати з меню легко і невимушено. Шрифт великий і чіткий. Дисплей яскравий і зручний.
Tesla model s Tesla model s
Для відкриття люка не треба тикати пальцями в небо нишпорячи на ходу по всій стелі, а досить пересунути повзунок / слайдер на необхідну відстань і люк відкриється рівно на стільки ж.
Все в салоні зручно і акуратно. Оглядовість відмінна.
Не дуже зручною здалася кнопка регулювання гучності на кермі. Вона виконана у вигляді обертового конуса. Музику вони ставлять свою. Штатний програвач грає всі основні формати і має флешку на 500 пісень. Випробувати максимальну гучність і баси мені не дали Tesla model s
Не сподобалося, що бардачок тільки відкривається з кнопки, а для закриття треба все одно нахиляться і закривати ручками.
Не дуже зручно буде сидіти високорослим людям на крайніх задніх сидіннях. Через те що підлога являє собою батарейку довелося втратити трохи у висоті салону. Люди середнього зросту цього напевно не помітять, але трьом баскетболістам буде не комфортно.
Дуже сподобалася приладова панель - велика, яскрава, чітка і зручна. Наочно відображає статус автомобіля, статистику поїздок і графік витрати "палива".
У цілому салон виконаний на відмінно.
Безпека Тесла Модель-С
При розробці автомобіля величезний упор робився на безпеку. Результати вражають - перший у світі автомобіль отримав 5 зірок NCAP за всіма тестами! (Для отримання підсумкової оцінки в 5 зірок достатньо отримати більшість оцінок на 5 і не провалити жоден тест). На сьогоднішній день Тесла Модель С є найбезпечнішим серійним автомобілем коли або створеним людиною.
Так що ж дозволило отримати такі вражаючі результати?
Крім стандартних для авто такого рівня систем активної безпеки як ABS, Stabilty Control, Traction control і 8ми подушок мається сенсор положення водія підлаштовуються спрацьовування систем безпеки оптимальним чином.
Спереду стоять триточкові ремені з системою подвійного переднатягнення, тобто один для грудного сектора і один для кульшового.
Машина обладнана мережею сенсорів відстежують фізичні ушкодження і при необхідності отключающие напругу з батареї.
А що стоїть за феноменальними результатами пасивної безпеки? По-перше відсутність двигуна і інших зайвих вузлів дозволяє збільшити зону зминання у 3 рази порівняно зі стандартними седанами і таким чином весь перед може бути задіяний для поглинання енергії удару. Таке принципово не можливо на звичайних автомобілях.
По-друге, батарея розташована по всій підлозі машини представляє з себе вкрай міцну форму, тому при бічних зіткненнях і ударі ззаду вона надає Наджорсткі захист для пасажирів. Таке так само принципово не можливо на звичайних автомобілях.
По-третє, відсутність бензину і масел зводить практично до 0 ймовірність загоряння автомобіля після ДТП. Ті хто так само як і я втратив близьких людей згорілими заживо в автомобілі можуть повною мірою оцінити вагомість цього пункту.
Холодостійкість Тесла Модель-С
Хоча ємність батареї дійсно істотно втрачає при зниженні температури навколишнього повітря автомобіль залишається повністю придатний для експлуатації. Підігрів лобового і заднього скла в купе з підігрівом передніх сидінь показує на розрахунок експлуатації авто в морозних регіонах нашої планети. Подивившись на розподіл обсягів продажів машин між країнами ми побачимо, що половина припадає на Скандинавські країни, північні штати США і Канаду.
За рахунок наднизького центру ваги, рівномірного розподілу маси по автомобілю (48/52 по осях) і набору систем курсової стійкості Модель З дуже добре поводиться на снігу і на льоду.
Зарядка і екологічність Тесла Модель-С
Заряджати електромобіль можна практично від будь-якої розетки однак для комфортного використання рекомендується встановити експрес зарядку. Модель С з самою ємною батареєю повністю заряджається за 4 з половиною години від звичайної мережі і 20 хвилин (!) Від спеціальної Тесловской зарядки нового покоління (читай мій пост про фірмову систему зарядки електромобіля від Тесла і їх величезну мережу БЕЗКОШТОВНИХ зарядочних станцій). Так що за пів ночі ваша машина буде мати «повний бак», а коштувати вам це буде менше 300руб (за ціною кВтг в Новосибірську на момент написання огляду). Гарантія на батарею 8 років без обмеження пробігу.
У розвинених країнах на звичайних заправках вже стоять суперзаряднікі для електромобілів. Враховуючи простоту і швидкість установки таких станцій створити величезну мережу зарядок на основі вже наявних АЗС не складе такої великої праці, а значить ера електрокарів може настати дуже раптово.
Ті хто живе на перших поверхах будинків і цілими днями змушений нюхати вихлопи від сусідської машини дуже зрадіють переходу на електромобілі. Ті хто взимку працює в гаражі і нюхає вихлопи боячись відкрити ворота в мороз теж будуть раді машині без вихлопів. Ті у кого город поруч з дорогою теж віддадуть перевагу їсти яблучка без свинцю, брому і хлору. Ми всі тільки виграємо від переходу на електромобілі.
Тест-драйв Тесла Модель-С
Для того щоб вести авто з мене попросили не просто водійські права, а саме Гонконгські (бо рух передбачалося по дорогах загального користування). А так як таких у мене не було я умовив представника компанії прокатати мене пасажиром. У машині відсутній ключ запалювання. Важіль перемикається з положення «Парковка» в «Їхати» і все (коробка 1-ступінчастий автомат)!
Перше що вражає це розгін - Тесла просто вистрілює так як немає втрати часу на перемикання коробки передач і роботу поршнями. Це просто неймовірно! Вау! Мене втиснуло в сидіння як в літаку при зльоті. За одне це вже варто купити цю чудо машину!
Великих швидкостей спробувати не вдалося в силу вбудованого на цій тест-драйвовою моделі обмежувача в 80 км / ч.
Ще один момент змусив мене сказати «Вау! Супер! »Проходження поворотів і крутих віражів відбувається як-ніби машина їде по рейках! За рахунок низького центру ваги відчуття просто нереальні.
Tesla model s
Я закоханий у цю машину. У ній все гармонійно, продумано і красиво. Вона швидше найшвидших спортивних авто, вона містка як мінівен, вона комфортна як седан бізнес класу, вона безпечна як ніякий інший автомобіль, практично не потребує обслуговування і при цьому не забруднює повітря яким я дихаю.
Ера гібридних автомобілів не триватиме довго, бо їх переваги просто блякнуть на тлі повністю електричних машин.
Всім удачі!
ЄК
P.S.
Бажають привезти таку машину в Росію повинні пам'ятати, що у разі вивезення авто за межі країни, де воно було куплено анулює заводську гарантію.
______________________
Доповнення!
З огляду на безліч питань пов'язаних зі стійкістю автомобіля до холодів і відсутність офіційної інформації на сайті виробника я вирішив звернутися в Лондонську штабквартиру для отримання роз'яснень
Сьогодні я отримав відповідь на цікаві для мене три питання.
1) з приводу ресурсу батареї в -40 за Цельсієм
«In his interview in Norway, Elon said that with -40 ° C the range of the car didn't decrease more than 20%. Temperature is only 1 factor of the multiple element that can affect the range. That's why our VP of Engineering will write a blog about it very shortly »
«У своєму інтерв'ю в Норвегії Елон (директор Тесла Моторс) заявив, що радіус пробігу падає при -40 не більше ніж на 20%, але температура не єдиний фактор впливає на дистанцію. Віце-президент компанії з розробкам у самий найближчий час прокоментує це питання більш докладно на своєму блозі. »
2) чи планується відкриття представництв компанії в Росії в самому найближчому майбутньому?
«There is no plan to open a service centre in Russia that I'm aware of for 2013. Service centre opening can be decided in days if we can see a strong number of reservation in Russia »
«На поточний момент планів щодо відкриття преставітельств в Росии не озвучують, проте якщо кількість заявок надходять з Росії буде істотним то це питання може бути переглянутий протягом буквально декількох днів»
3) чи можу як звичайний росіянин купити Тесла Модель С?
«You can receive one if you make a reservation!»
«Так, якщо оформите бронь», тобто ніяких обмежень для росіян не існує і будь хто готовий внести передоплату і стати в чергу на авто з поставкою в 2014 році може його отримати.
До питання про морозостійкість Тесла 22-листопада-2013 випустила офіційне відео де вони розповідають, що обкатували технології роботи в холодному кліматі на своїй першій моделі Тесла «Родстер». На 2:18 в ролику показана дуже ефектна демонстрація відстрілювання крижаної кірки навколо дверних ручок при їх висуненні:
Читайте далі: ... Щоранку мінус 1 кг ... Стильний смартфон зі знижкою 50% тільки 4 дні! 398.00 грн Дивовижна ПРАВДА про енергетичні браслетах в Україні! Викриття зоряної накачування! Як же вони це роблять так швидко? Дівчата, від цього ви будете ХУДЕТЬ по кілограму на добу! ПРОСТАТИТ зникне на 4-й день, якщо перед сном ... Розкрита таємниця браслета Power Balance! Правда про браслетах Power Balance! Дивіться ролик з ... Бонус лояльності від 6% до 12% У зв'язку із закриттям складу, розпродаж Nokia - 290 грн!
Читайте також:
* Врослий ніготь * Що подивитися в Бангкоку? * Тур на байконур * П'ятницю 13 * Годинник з датчиком пульсу
Запис опублікована 09.03.2013 автором Millionaire в рубриці TESLA, Гроші, Забава, Подорожі по закордону. Tesla model s
Навигация по записям ← Дьявол в деталях. Мелочи покоряющие сердца. Балы в Вене и 20 лучших фильмов про танцы → Рубрики
* TESLA (8) * Академгородок и Новосибирск (31) * Деньги (28) * Дубы и жёлуди (15) * Еда (15) * Забава (85) * Здоровье (30) * Мотивация и психология (68) * Обзоры книг (28) * Путешествия по загранице (37) * Путешествия по России (5) * Списки (16)
Найти:
* Nhfycctrcefks * Безумные поступки список * Бриться или не бриться * Вдохновляющие фильмы * Витграсс отзывы * Вросший ноготь * Жизнь в Гонконге * Замороженная пицца * Как вырастить дуб из желудя? * Как правильно начинать утро? * Математические приколы * НИК вуйчич книги * Поездка в туркменистан * Пятница 13 * Сколько воды нужно пить в день? * Список дел на жизнь * Список дел на лето * Список книг которые стоит прочитать * Тур на байконур * Что посмотреть в Бангкоке?
|