Компанія METRO Cash & Carry Заснування – Компанія METRO Cash & Carry створена в 1996 році, в Україні METRO Cash & Carry відкрилося в 2002 році. Генеральний директор METRO Cash & Carry – Аксель Лухі Сфера діяльності – роздрібна та гуртова торгівля для бізнес-покупців METRO Cash & Carry – оптовий магазин для професійних покупців. Компанія Metro Cash&carry є найбільшим підрозділом лідера світової торгівлі - Metro Group. Шість торгових підрозділів працює в таких стратегічних напрямах: «кеш енд кері», роздрібна торгівля харчовими продуктами, спеціалізована торгівля непродовольчими товарами і універсальні магазини. Магазини Metro Cash&carry відкриті виключно для бізнес-покупців: юридичних осіб або приватних підприємців. Для того, щоб стати покупцем МЕТРО, необхідно отримати «картку клієнта», яка доступна лише зареєстрованим компаніям або організаціям, а також приватним підприємцям. В Україні компанія працює з 800 вітчизняними і міжнародними постачальниками (90% товарів купуються у українських компаній). METRO Cash & Carry пропонує широкий асортимент у продовольчій і непродовольчій групах, зокрема відомі міжнародні і українські торгові марки. METRO Cash & Carry належить компанії METRO Group, яка також володіє низкою інших торгових і сервісних компаній - Real, Extra, Medіamarkt, Saturn, Galerіa Kaufhof і Praktіker. METRO Group, з її торговими та іншими підрозділами, - високоефективний альянс у світі міжнародної торгівлі. Сьогодні центри оптової торгівлі METRO Cash & Carry працюють у Києві (Теремки, Позняки і Петрівка), Харкові, Дніпропетровську, Одесі, Львові, Луганську і в Кривому Розі, Полтаві і Донецьку. З 3 березня 2006 року METRO Cash & Carry спільно з Приватбанком реалізують новий пілотний проект зі споживчого кредитування, що дозволяє клієнтам торгової мережі отримати кредити безпосередньо в торговому залі магазину. Metro стала другою іноземною компанією після польської Billa, що прийшла на ринок України. Про прихід Metro Cash & Carry стало відомо в 2002 році. Практично відразу після цього компанія зі світовим ім’ям і оборотом 28 млрд. євро в рік зіштовхнулася з реаліями українського ринку. Компанія почала відчувати проблеми з виділенням землі і жорсткою конкуренцією з боку українських роздрібних мереж. Metro відкрило 9 магазинів. Директор METRO Cash & Carry Аксель Лухі каже, що вважає український ринок оптової і роздрібної торгівлі перспективним. Оновлено: 3 лип, 13:21
|