Підставою для проведення ВЗА є складений протокол взаєморозрахунків між РК і платником податків, який складає ініціатор проведення ВЗА( один з двох).До протоколу додаються такі документи:довідка про недоїмку по податках у 3х примірниках - ПА,акт звірки розрахунків між підприємством і РК в 3х примірниках – обидва учасники ВЗА складають. Протокол узгоджується : галузевим управлінням мінфіну фінупром обл ДА ГРК( керівник міністерства чи відомства) Підприємство Бюджетна установа 38.Задачи бух.обліку викон.б-ту у фін.органах.Бух.регістри з обліку викон.б-ту у фін.органах і порядок їх зберігання. Облік виконання бюджету у фін органів покладений на відповідні служби. Облік виконання ДБ здійснюють управління і відділи БО і звітності у складі ГУ ДКУ і його територіальних органів.Облік виконання місцевих бюджетів здійснюють головні бухгалтерії і бух-ї у складі фін управлінь і відділів.Задача обліку виконання бюджету : повне , достовірне і своєчасне відображення процесу виконання бюджту ( держ та місцевого). ВИВЧЕННЯ ОБЛІКУ ВИКОНАННЯ БЮДЖЕТУ базується на вивченні: первинних документів , якими оформлюються операції по виконанню бюджету і схем документообігу; облікових регістрів, в якихвідображаються ті чи інші операції; порядку записів в зазначених документах. ПЕРВИННІ ДОКУМЕНТИ – письмові свідоцтва, що фіксують і підтверджують операції, включаючи розпорядження і дозволи адміністрацій на їх проведення. ОБЛІКОВІ РЕГІСТРИ - носії спец формату ( паперові та машинні) у вигляді відомостей, книг, журналів тощо, призначені для хронологічного, систематичного та комбінованого нагромадження, групування і узагальнення інформації з первинних документів , що прийняті до обліку. На сьогодні в У.використовують наступні облікові регістри: регістр синтетичного обліку – книга-журнал головна( ф.1-ф) регістр аналітичного обліку книга поточних рахунків РК і касових видатків ( ф.№3-ф) книга розрахунків з іншими бюджтами ( ф. № 4-ф) книга доходів ( ф. №5-ф) Кожна книга повинна бути пронумерована, підписана : найменування, назва книги, звітний період. У всіх книгах повинні бути найменування відкритих рахунків, а у книзі доходів - коди бюджетної класифікації. Записи вкнигах здійснюються на основі меморіального ордеру, який складається на основі довідок чи реєстрів. 39.Документи бух.обліку викон-ня б-ту у фін.органах і порядок їх зберігання. На сьогоднішній день для обліку виконання бюджету використовуються наступні первинні документи: розпис доходів та видатків бюджету довідка про доходи, що надійшли на рахунок місцевого бюджету(ф№3) розпорядження на перерахування з рахунку місцевого бюджету( ф№5) реєстр доходів , що надійшди на єдиний казначейський рахунок розпорядження на перерахування коштів ДБ з єдиногь казначейського рахунку повідомлення про взаємні розрахунки ( ф№11) платіжне доручення інформація від банківських установ( виписки з рахунків відповідного бюджету3 та форма щоденної звітності( ф №412) меморіальний ордер( ф №274) 40.План рах-в поточного бухобліку викон-ня б-ту у фін.органах(порівн.хар-тика діючого і запропон.) Основою організації обліку виконання бюджету є встановлення плану рахунків. До кінця 1997 року в У. Діяв план рахунків , який був розроблений при СРСР. Наказом ГУ ДКУ від 27.12.1997 року №137 був затверджений новий план рахунків з обліку виконання ДБ і місцевих. На протязі 1998 року здійснюється його впровадження в практику. Старий Після списання касових доходів і видатків за рахунком 90 визначаються результати виконання бюджету. Для цього визначається Сальдо 90.Після проведення всих записів СКЛАДАЄТЬСЯ БАЛАНС. В новому році після затвердження бюджету з р.90 списується сума залишку на початок року, що передбачена бюджетом на покриття видатків звітного року. При цьому кредитується р.040.ОБОРОТНО- КАСОВА готівка, що передбачена в затвердженому бюджеті і вільні залишки коштів бюджету залишаються на рахунку 090. 60.Місячні звіти ГРК,які фін-ся із ДБ. Б-на звітність- звітність ГРК,РК2 та РК3 і відпов.фін.органів за одерж.і використ.кошти з Б.Б-на звітність віднос.до елементів методу бух.обліку,являєсобою заключний этап бух.узагальнення інформ. Б-на звіт.буває: 1.за своїм признач.-зовнішня і внутрішня 2.за обсягом пок-ів -первинна і зведена 3.за термінами складання і подання -періодична(місяч.,кварт.) і річна. А. ГРК,які фін-ся із ДБ. ГРК щомісячно складають і подають органам Казнач.форму№2-МДБ «Звіт про викор-ня асигнувань із ДБ» В зазначеній формі вказ.: -коди відомчої,функц-ї,економ.класиф. -асигнув.на звіт.період. -лімітовані асигнув.звіт.періоду -залишок Б-них коштів на поч.року -надійшло коштів за звіт.період -касові видатки -залишок Б-них коштів на кін.звіт. року Касові видатки-ті видатки,які не ліше перерах РК,але і використані. 61. Місячні звіти ГРК,які фін-ся із МБ. Щомісяця склад.і подають фін.упр-ям та відділам форму звітності 1-ММБ «звіт про викон кошторису установи по асигнуваннях із МБ».Ця форма звітності склад з 2-х частин: видатки та відомості про рух коштів на поточних рах. В першему розділі зазнач: -коди бюдж.класиф -асигнув.на звітній період -лімітовані асигнув.звітного періоду -касові видатки з початку року. В 2-й частині звіту в розрізі рах установи на поточні і кап.видатки: -залишок на поч.року -надійшло до бюдж.з поч року -касові видатки за звітн.місяць -залишок на кінець звітнього місяця Залишок на кін звіт міс=зал на поч року(2-й р. Звіту)+надійшло з поч року(2-й р.)-касові видатки із поч року. 62.Кварт.,річна звіт.ГРК,які фін-ся ізДБ і МБ-в. РК,які фін-ся із ДБ та МБ і мають позабюджетні кошти Щомісюсклад.звіт по формі№4-МД-МБ «звіт про викор позабюдж коштів» Звіт склвд в загальних сумах за видами позабюдж коштів: спец сум,сум за дорученнями,депозитних сум,інш позабюдж коштів.Уформі вказ :1)затверджено кошторисом2)залишок позабюдж коштів на поч року 3)надійшло позабюдж коштів за звіт період 4)використано-всього,у т.ч.спрямовано на бюдж видатки 5)залишку позабюдж коштів на кін звіт періоду. Всі форми місячної звітності ГРК подають відпов фін органам(органам казнач,фін упр,відділам)до 8-го числа місяця наступного за звітним.Підписи:керівник та головний бухгалтер.Форми квартальної звітності ГРК:1)баланс викон кошторису(Ф-1),2)звіт про викор коштів(виконання кошторису)установи по бюдж асигнув(Ф-2),3)звіт про викон плану по мережі,штатах,контингентах(Ф-3),4)звіт про викор позабюдж коштів. Квартальні форми звітності подають з 20-го числа 1-го міс за звітн кварталом до 1-го числа 2-го місяця за звітн кварталом. Річні форми звітності ГРК:ф1-ф4+ф5,ф6,ф15. Ф5-«річний звіт про рух основних засобів»,Ф6-«річний звіт про рух мат цінностей»,Ф15-«звіт пронедостачі,крадіжки грош коштів та мат цін в бюдж установах».Форми річної звітності подають:1.ГРК,які фін-ся із ДБ-с20.02по1.03 року наступного за звітним,2.ГРК,які фін-ся з МБ-до20.02року наступного за звітним.Підписи:керівник і главбух. 66.Міс.звіти органів ДКУ про викон-ня ДБ. Форми звітності про викон-ня ДБ,які готуютьоргани Казнач.були затвердж.листом ГУДКУ від 23.03.98р. «Про порядок склад.і строки подання місяч.звітів про викон.ДБ».Місяч.форма звіт-ті склад.із 2-х частин:доходи та видатки.В1-й частині звіту вказ.доходи відпов.до складових: -податкові надходж.SYMBOL 59 \f "Symbol" \s 6; -неподатк.надходж.SYMBOL 59 \f "Symbol" \s 6; -доходи від операцій із кап-ломSYMBOL 59 \f "Symbol" \s 6; -офіційні трансфертиSYMBOL 59 \f "Symbol" \s 6; -держ.цільові фонди. Звіт склад.відпов.доходів б-ної класиф-ї на підставі аналіт.обліку доходів(книга 5Ф).У зазнач.формі проставл.сума доходів,які надійшли до б-ту з поч.року.2-га частина звіту склад.на підставі: 1)аналіт.обліку фін-ня,який ведвться в книзі 3ФSYMBOL 59 \f "Symbol" \s 6; 2)звітів ГРК,РК ІІ і ІІІступ.SYMBOL 59 \f "Symbol" \s 6; 3)інформ.,яку одерж.від банк.установ про залишки коштів на поточних рах-х РКSYMBOL 59 \f "Symbol" \s 6;залишки на реєстраційних рах-х,відкр.в органах Казнач.В зазнач.формі вказ-ся: 1)коди відомч.функц-ної економ.класиф-ції (всього 13 знаків) 2)найменув-ня видатків 3)залишок б-них коштів на поч.року 4)надіцшло коштів за звіт.період 5)касові видатки 6)залишок б-них коштів на кін.звіт.періоду. Звндені місяч.звіти про викон-ня ДБ подають ГУДКУ упр-ня Казнач.в АРК ,в областях,м.Києві і Севастоп. До 12-го числа міс.,наступ.за звітн.Територ.відділи ДК подають місяч.звіти про викон-ня ДБ територ.упр-ням ДК в термін ,який дозволяє зведену звітність підготув.і подати ГУДКУ до 12-го числа .Ці терміни встанов.спец.листами ,які територ.упр-ня ДК надсил.територ.відділам.Форми кварт.звітності аналог.формі місячної звітності.І місячн.і кварт звіт. Склад.за наростаючим підсумком в тис.грн.Підписи:гол.бухгалтер і керівник відпов. органу Казнач. 63.Міс.і кварт.звіти фін.органів про викон.МБ-в. Мінфін АРК,обласні і міські(Київ,Севастополь)упр-ня подають місячні звіти про викон-ня місцевих б-тів ГУДКУ до 12-го числа місяця,наступ.за звіт.Місяч.форма звіт-ті про викон-ня МБ аналог.формі місяч.звіт-ті про викон-ня ДБ,яка склад.в органах ДК.Склад.з 2-х частин:доходів і видатків.Підписи:керівник і гол.бухгалтер.Фін.відділи склад.,подають місяч.звіти про викон-ня відпов.МБ-ів фін.упр. до 10-го числа місяця,наст.за звіт.Підписи:керівнмк і гол.бухгалтер. Форми квартальної звітності: 1)форма№1-«Баланс викон-ня б-ту» 2)форма№2-«Звіт про викон-ня б-ту(по доходах і видатках)» 3)ф№3-«Звіт про викон-ня плану помережі,штатах,контингентах установ,во знаход.наМБ-х.» 4)ф№4-«Довідка про викор-ня коштів позабюдж.фонду місц.рад нардепів». Дані у зазнач.формах визнач.відпов.до б-тної класифік.в грн.В ф№1 вказ.залишки на кінец звіт.періоду.Ф№2-вказ.план із урахув-ям внесених змін на звіт.період викон-ня на кін.звіт.періоду.Ф№3-показ.факт.наявність (кількість)на кін.звіт.періоду.Ф№4-залишок коштів позабюдж.фонду рад нардепів на кін.звіт.періоду.Підписи:гол.бухгалтера,начальника б-ної інспекції чи відділу,керівник фін.упр чи відділу.Термін -подають ГУДКУ до 20-го числа 1-го міс.за звіт.кварталом.Фін.відділи подають кварт.звітн-ть фін.упр-ям з 8-го по16число 1-го міс.за звіт.кварталом. 64.Річна звіт.фін.органів про викон.МБ. Залишаються 4 форми кварт.звіт-ті і додаються : ф№6-«Дані про наявність та рух осн.засобів і матер.цінностей».До цієї форми склад.наступ.довідки: -про видатки по оплаті безкоштовно наданих робітникам квартир і комунальних послуг -про видатки пофонду оплати працівників установ,що перебув.на місц.б-тах -про суми,що направлені на видатки за рах-х цільовіх коштів. Терміни:Мінфін АРК,фін.упр-ня обл-их і міських держ.адміністрацій подають зведені звіти про викон-ня МБ-в ГУДКУ з 20.02 по 1.03 року,наступ.за звіт.Фін.відділи подають річні звіти про викон-ня МБ фін.упр-ням до 10.02 року,наступ.за звіт.Підписи,ті,що і у формах кварт.звітності.Порядок та затвердж.звітн при викон-ні ДБ та МБ України. 55.Сут-сть і признач. Контролю за викор-ням б-тних асигнувань. ОбSYMBOL 162 \f "Symbol" \s 6ўєктивною основою фін.контролю виступає контрольна ф-ція фін-в.Сферою фін.контролю охоплені всі етапи б-ного процесу.Відомо 3 форми фін.конртолю:попередній,поточний,наступний чи послідуючий.Види фін.контролю:держ.,відомчий,аудиторський,внутр.господар-й.На стадії б-ного план-ня важливу роль відіграє попередній і поточний фін.конотроль.Даний контроль здійсн.органи,які беспосередньо приймають участь у б-ному план-нні.Контроль за викор-ням б-них коштів -це один із напрямків фін.конролю.Осн.завдання - досягти цільового рац-ного і ефективного витрачання коштів,виділених із б-ту.Найважливішими методами фін.контролю є:ревізія,перевірка. 56.Осн.ф-ції КР підрозділів(відділів,груп в р.-нах,містах і р.-нах у містах. Держ.КРУ функц-є із 1.02.93р.на основі закону про держ.КРУ в Укр.Гол.завданням КРУєздійсн-ня держ.контролю за витрач.коштів і мат.цінностей,їх збереж.,станом і достовірністюбух.обліку і звітності в Мін-вах,відомствах,держ.комітетах,держ.фондах,б-них устан.,а також на підпр-х і в орган-ях,які отрим.кошти із б-тів усіх рівнів та держ.валют.фондів,розроб.пропозицій щодо усунення виявлених недоліків і порушень та запобіг.їх у подальшому. По стр-рі КРУ склад. із 3-х ланок: -Головне КРУ -КРУ в АРК,обл-тях,м.Києві та Севастополі -КР підрозділи в містах ,р.-нах і р.-нах в містах. Ф-ції ГКРУ і КРУ в АРК,м.Києві і Севастоп.: 1)організація роботи КР підрозділів в АРК,обл-ях,Києві,Севастоп.,по провед.ревізій і перевірок,узагальн.наслідків док-х ревіз.і перевірок у вип.передбач.закон-вом,повідомлення про них органів законодавч.та викон.владиSYMBOL 59 \f "Symbol" \s 6; 2)проведення ревіз.та перевірок фін.діяльн.,стану збереж.коштів і мат.цінностей,достовірн-ті обліку і звіт-ті в мін-вах,відом-вах,держ.комітетах та ін.органах держ.викон.влади,в держ.фондах,в бюдж.устан-х,а також на підпр-ах і в орган-ях,які отрим.кошти із б-ту та із держ.валют.фондівSYMBOL 59 \f "Symbol" \s 6; 3)провед-ня ревіз.та перев.правил.витрач.держ.коштів на утрим-ня місц.органів викон.влади,установ і орган-цій,що діють за кордоном і фін-ся за рах.держ.б-туSYMBOL 59 \f "Symbol" \s 6; 4)провед.ревіз.і перев.повноти оприбутк-ня,прав-ті витрач.і збереж.валют.коштівSYMBOL 59 \f "Symbol" \s 6; 5)здійсн.контролю за усуненням недоліків і порушень,виявл.попередн.ревіз.і перев-миSYMBOL 59 \f "Symbol" \s 6; 6)розробка інструктивних та ін.нормат.актів про провед.ревіз.і перевірокSYMBOL 59 \f "Symbol" \s 6; 7)здійсн-ня методичн.керівництва і контролю за діяль-тю підпорядк.Кр підрозділів,узагальн.досвіда провед.ревіз.та перевірок і пошир.його серед КР служб,розробка пропозицій щодо удосконал.контролю. Органи КРС розгляд.листи,заяви і скарги громадян про факти поруш.закон-ва із фін.питань.Звернення ,де повідом.про крадіжки,розтрати,недостачі,ін.серйозні правопоруш.,негайно пересил.правоохорон.органам для прийняття рішення згідно із чин.закон-м. Ф-ції КР підрозд.(відділів,груп) ур-нах,містах і р.-нах у містах:викон.ф-ції,перерах.вище за винятком 1 і 7. 57.Організ.ревізій і перевірок. Ревізія -сис-ма контрол.дій,які направ.на всебічну перевірку фін-госп.діяль-ті підпр-в,установ і орган-цій із метою встан-ня законності провед.операцій,дотрим.фін.дисципліни,порядка і правил організації і обліку,достовірн.звітності.Ревізії проводять беспосер.в орга-ціцях,установах,на під-вах.Класиф.ревізій: 1.По свому обсягу: -часткові -при них перевір.окремі види господ.операцій,або окремі напрямки діяльн-ті -тематичні-перевірення однотипних установ чи орг-цій по окремих специф.пит-ннях -комплексні-перевір.всі сторони діяльн-ті підпр-ва,установ 2.В залежн.від умов і хар-ру ревізуємих обSYMBOL 162 \f "Symbol" \s 6ўєктів: -суцільна-перевір.всі док-ти,які хар-зують фін-госп-ку діяль-ть,почин.від останньої ревізії -вибіркова-перевір.:а)всі док-ти за певний проміжок часу,б)певні док-ти за час,який пройшов після останньої ревізії.Якщо у ході вибіркової ревізії будуть встан.поруш-ня,то провод.суцільна ревізія. 3.В залежн.від їх орг-ції: -планові-ревізії,які проводять згідно із планом КР роботи контрол.органів -позапланові-реаізії,які пров.по спец.завданнях вищестоящих контролюючих органів -додаткові-проводять у тих вип.,коли при проведенні 1-ої ревізії неповністю встан.факти порушень фін-госп.діяльн-ті -повторні-ревізії,які пров.після планової,щоб перевірити,як підпр-во чи установа усуває недоліки,відмічені в акті. 4.В залежн.від джерела даних,які є базою для проведен.ревіз. -документ.контроль-полягає в тому,що всі господар.та всі інші операц.перевір.відпов.до первинних док-в,якими ці операції оформл.Перш за все при документ.ревіз.перевір.:1)наявність і достовірн.первин.док-тів 2)правильність оформ-ня і своєчас.їх обліку 3)законність видатків,відповїх планам,ефектив-ть їх викор-ня. -фактичний-включ.перевірку факт.наявн-ті грош.коштів і матер.цінностей,вивчення факт.стану обSYMBOL 162 \f "Symbol" \s 6ўєкту,який перевір.по їх наявності у натурі,їх відповідності даним бух.обліку.До факт.контролю віднос.:інвентаризація,обстеження,експертна оцінка Перевірка-обстеження та вивчення окремих сторін фін.-госп-діяльн-ті під-ва,орг-ції,установи,або їх підрозділів.Перевірка здійсн.на основі докум.,який підписує керівник відпов.контролюючого органу.Ревіз.проводять не частіше одного разу на рік .При ревізії фін.органу перевір.:1)стан б-ної роботи,2)доцільність і ефективність фін-ня передбач.видатків,3)додерж.штатно-кошторисної дисципліни,4)правильність ведення бух.обліку,5)правильність склад.та достовірність звітності. 58.Оформлення рез-тів ревізії. Результати ревіз.оформл.шляхом складання відпов.акту,який є держ.документом.Акт підпис.ревізором,керівником і гол.бухгалтером підп-ва,установи,де проводилась документ-на ревізія. Вакті ревізії приводяться слід.лані: 1.Акт про викон-ня фін.планів і кошторисів,а в необх.випадках і їх окремих пок-ків. 2.Факти порушень законів,постанов уряду,наказів,інструкцій. 3.Факти нецільового викор-ня коштів та ін.порушень фін.дисципліни,безгосподарності,недостач,крадіжок та привласнення грош.коштів та матер.цінностей. 4.Виявлені в процесі ревізії додаткові резерви збільш.накопичень та скорочення витрат. Аки ревізії складається в 3-ї примірниках і надається ревізуючому органуSYMBOL 59 \f "Symbol" \s 6;установі,де проходила ревізіяSYMBOL 59 \f "Symbol" \s 6;вищестоячому органу(установі).Матеріали ревізії розглядають керівні працівники КРС,гол.контролери-ревізори по областях,АРК,м.Києві та Севастоп.Внеобх.випадках по матер.ревізії докладають Мінфіну і Кабміну України. 59.Ревізії б-них установ. Основні завдання ревізії б-них установ:1)додерж.б-ної дисципліни,2)перевірка прав.планув-ня і викор-ня б-них коштів,3)збереження грош.коштів і матер.цінностей,4)прав.ведення обліку і звітн-ті,5)законність утвор.та ефект-ть викор-ня позаб-них коштів. При ревіз.б-них установ перевір.:1)прав.склад-ня і викон-ня кошторису видатків,2)законність і обгрунт-ть передбач.в кошторисі видатків,3)виявл.прав-ть відображ в кошторисі пок-ків і звіт-х данних про мережу та контингенти на поч.року. В ході ревіз.особл.увага приділ.:1)перевірці фонду з\п,2)аналіз.витрати на харч-ня(додерж.норм цих видатків)в лікарнях,дитяч.установах,санатор.,будинках інвалідів,3)перевірці витрат на кап.вклад-ня і кап.ремонт-перевір.на основі затвердж.кошторису на буд-во та ремонт обSYMBOL 162 \f "Symbol" \s 6ўєктів,4)перевірці прав.,доцільності,ефектив-ті факт.витрат:а)викор-ня установою осн.пок-ків затвердж.кошторису,відпов-ть розмірів фін-ня і факт.видатків рівню викор.плану робіт,б)цільове викор-ня,в)законність і доцільність видатків,додерж.режиму економії,г)прав.документ.оформ.видатків. Якщо в б-ній установі є спец.кошти,то перевір.законність їх утворення,наявність кошторисів спец.коштів,прав-ть і доціль-ть викор-ня цих коштів.При ревіз.б-ної установи також перевір.додерж.їх керівниками прав РК,встан-ся,чи не проводились видатки без відома керівника цих установ. 51.Рах. із обліку б-них позичок,їх хар-ка. При обліку викон.ДБ викор.субрах. 051 «Короткотерм.позички видані і одерж.із ДБ».А на дан.етапі наз. «Короткотерм.позички видані і одерж.із МБ»-052.Укожній ланці цей субрах.має свою назву.051 рах.іде у кореспонд.із 010рах.-кошти б-ту в банках.В дан.вип.рах.А.С-до-Д.-тове,що показ.непогаш.заборг.по позичці виданій. При обліку викон. б-ту АРК і м.К.і С.для обліку б-них позичок викор.субрах.051 «Коротк.терм.позички одерж. із ДБ» та 052 «Коротк.терм.позички,видані із МБ».Субрах-ки 051,052 ідуть у коресп.із 011-поточн.рах-к МБ.051-П.,С-до -К-тове показ.непогаш.заборг.по позичці одерж.052-А.При обліку б-ної позички р.-них б-тів,р.-нах у містах та містах без рай.поділу викор.052 субрах.« Коротк.терм.позички,оделж. Із МБ».на дан.рівні цей рах.-П.Іде в кор-ції із 011.При обліку викон.р-них б-тів в сільськ.місцев. та міськ б-тів міст із р.-ним поділом для обліку б-них позич.викор.052р. «Коротк.терм.позички,одерж.і видані із МБ».Рах-А-П.Іде в кор. Із 011. 2.Стр-ра б-ного процесу та методологія б-ної діяльн-ті. 3.Органи упр-ня б-том. 4.Складові БМ. 5.Органи сис-ми Мінфіна:ф-ції,стр-ра. 6.ЦА Мінфіна:ф-ції,стр-ра. 7.ДПА:ф-ції,стр-ра. 8.КРУ,як самост.підрозділ Мінфіну:ф-ції,стр-ра. 9.ДКУ,як самост.підрозділ Мінфіну:ф-ції,стр-ра. 10.Фінупр.облдерж.адміністрації: ф-ції,стр-ра. 11.міські і р.-ні фін.відділи: ф-ції,стр-ра. 12.Рах.палата Укр.:гол.завдання,ф-ції. 13.Б-ний регламент.Відпов-ть держ.органів законодавчта викон.влади. 14.Б-тне план-ня:визнач-ня,задачи,принципи. 15.Підготовча робота по склад.проекта б-ту. 16.Порядок і терміни склад.ДБ. 17. Порядок і терміни розгляду і затвердж.ДБ. 18.Порядок склад.розгл.і затвердж.місцевих б-тів. 19.ЗУ про ДБ,його зміст. 20.Поняття б-ного фін-ня та його орган-ція. 21.Принципи і методи б-ного фін-ня із ДБ та МБ-в. 22.Документооборот при фін-ні із ДБ за відомч.стр-рою. 23. Документооборот при фін-ні із ДБ через органи ДКУ. 24. Документооборот і порядок отрим.готівки РК. 25. Документооборот і процес оплати рах-в. 26. Документооборот при фін-ні із МБ-в. 27.Поняття і орг-ція викон-ня б-ту(органи,які забеспеч.викон-ня б-ту). 28.Розпис доходів і видатків,як основа викон-ня б-ту.Б-тна класиф. 29.орган-ція викон-ня доход.частини б-ту. 30. Документооборот,повяз.із мобілізац.доходів. 31.Взаємовіднос.між б-ми різних рівнів,їх форми та орг-ція 32.Взаємні розрах.між б-ми:причини виникн.і правила провед. 33. Документооборот ,повяз.із взаємн.розрах.між б-ми. 34.Б-тні позички:поняття,правила надання. 35. Документооборот,повяз.із наданням і погаш.позичок. 36.Взаємозалік коштів із фін-ня видаткв у рах.погаш.недоїмки за належними до б-ту платежами:причини виникн.та правила провед. 37. Документооборот,повяз.ізпрвед.взаємозаліку коштів із фін-ня видатків у рах.погаш.недоімки за належними до б-ту платежами. 38.Задачи бухобліку викон.б-ту у фін.органах.Бух.регістри із обліку викон.б-ту у фін.органах і порядок їх зберігання. 39.Докум-ти бухобліку викон.б-ту у фін.органах і порядок їх зберіг. 40.План рах поточн.бухобліку викон.б-ту у фін.органах(порівн.хар-ка діючого і запропон). 41.Баланс викон.б-ту. 42.Джерела форм-ня та напрямки викор.грош.коштів. 43.Рах-ки із обліку грош.коштів,їх хар-ка(діючого плану). 44.Рах.із обліку р.-сів б-ту,їх хар-ка(в запропон.плані). 45.рах.із обл.доходів,їх хар-ка(в запропон.та діюч.плані). 46.Бух.проводки із обліку доходів. 47.Рах.та бух.проводки із обл.фін-ня і видатків б-ту(відпов.до діючого плану). 48. Рах.та бух.проводки із обл.фін-ня і видатків б-ту(відпов.до запропон.плану). 49.Рах.із обліку взаємн.розрах.,їх хар-ка 50.Бух.проводки із обліку взаємн.розрах.між б-ми. 51.Рах із обліку б-них позичок,їх хар-ка. 52. Бух.проводки по б-них позичках у процесі обліку викон.ДБ,обл.і міськ.(міста держ підпор-ня). 53.Бух.проводки по б-них позичках у процесі обліку викон.рай.б-тів у містах із р.-ним поділом і МБ-в обл.підпор-ня без рай.поділу,рай.б-тів у сільськ.місцевості,міськ.б-тів міст обл.підпор.із райподілом. 54.Річне заключення рах.і визнач.рез-в викон-ня б-ту. 55.Сутність та признач контролю за викор-м б-них асигнувань. 56.Осн.ф-ції КРУ(підрозд.,відділів,груп у р.-нах,містах і р.-нах у містах. 57.Орг-ція ревізій і перевірок. 58.Оформл.рез-ів ревізії. 59.Ревізії б-них установ. 60.Місячні звіти ГРК,які фін-ся із ДБ. 61.Місячні звіти ГРК,які фін-ся із МБ. 62.Кварт.,річна звіт-ть ГРК, Місячні звіти ГРК,які фін-ся із ДБ та МБ-в. 63.Місячні і кварт.звіти фін.органів про викон.МБ-в. 64.Річна звітн.фін.органів про викон.МБ. 65.Річна звітн.про викон.ДБ і порядок її затвердж. 66.Місячні звіти органів ДКУ про викон.ДБ.
|