Продажі товарів компанії Oriflame у країнах СНД забезпечили 59% усіх продажів цієї компанії. Про це повідомляє Kyiv Post з посиланням на дані регіонального менеджера Oriflame по Україні, Росії і Білорусії Матса Палмквіста. Якщо торішній обсяг продажів компанії в усьому світі склав 1,3 млрд євро, то в країнах СНД було продано косметики на суму 767,9 мільйонів євро. Хоча компанія теж зіткнулася із впливом світової фінансової кризи. Якщо до жовтня частка ринку Oriflame збільшувалася на 20-24% кожний квартал, то в четвертому кварталі минулого року зростання не спостерігалося, говорить Матс Палмквіст. Однак компанія вважає, що її продажі збільшаться навіть під час кризи і прогнозує збільшення прибутку по своїй діяльності в Україні на 11% в 2009 р. Для того, щоб досягти цього, Oriflame збирається запропонувати більше 300 нових товарів, включаючи спільні розробки з компанією Adidas і домом моди Валентина Юдашкіна. За словами Палмквіста, компанія не збирається відкривати магазини, вважаючи, що нинішній спосіб просування товарів – через мережу агентів - цілком себе виправдовує. У компанії Oriflame є сервісні центри в Києві, Львові, Одесі, Донецьку, Дніпропетровську, Харкові і Сімферополі. У Києві в компанії власний склад площею 23 тисячі кв.м. Oriflame має намір інвестувати у відновлення цього центру 15 мільйонів євро в 2009 р.
|