Найбільші компанії, що заробляють на інтернет-рекламі, включаючи AOL, Google, Microsoft і Yahoo! погодилися виконувати правила показу рекламних оголошень, розроблені організацією Internet Advertising Bureau. Про це пише PC World. Дані правила стосуються в першу чергу рекламних систем, що збирають і використовують інформацію про користувачів, для показу персоналізованих оголошень. Тепер учасники ініціативи повинні будуть повідомляти користувачів про подібний збір даних. Крім того, користувачеві дадуть можливість відмовитися від використання інформації про нього системами реклами. Нові правила з'явилися незабаром після впровадження в системи цільової реклами Phorm, яку BT випробувала на 30 тисячах користувачів без їх відома. У майбутньому компанія має намір протестувати Phorm на ще 10 тисячах користувачів, а потім поширити її на всіх своїх клієнтів.
|