Лише 39,4% жителів РФ вважають витрати на проведення популярного музичного конкурсу невиправданими. При цьому більш ніж кожний другий учасник опитування (50,3%), проведеного компанією Online Market Intelligence, вважає, що проведення таких заходів підвищує престиж країни. Такі результати показало онлайн дослідження, проведене компанією Online Market Intelligence (OMI) напередодні конкурсу Євробачення 2009, який уперше проводиться в Росії. В опитуванні взяло участь 1200 Інтернет-користувачів з різних регіонів Росії. Більше половини опитаних росіян (57,5%) збираються дивитися Євробачення 2009, ще 18,6% опитаних поцікавляться результатами конкурсу. Цікаво, що конкурсом цікавляться люди різних поколінь, а не тільки молодь. Так, дивитися Євробачення збираються 65,6% глядачів старших 45 років, 59,5% - молодших 18. У середніх вікових групах - 18-24, 25-34, 35-44 - конкурс викликає трохи менший інтерес, але все-таки кожний другий планує його побачити. "Саме патріотичні почуття, які зараз дуже сильні в людей різних поколінь, викликають підвищений інтерес до конкурсу, незалежно від віку. Люди співвідносять Євробачення з іншими значимими подіями, такими як, наприклад, Олімпіада в Сочі", - вважає генеральний директор OMI Олександр Шашкін. Це підтверджується і даними дослідження: тільки 8,6% респондентів не збираються дивитися Євробачення 2009, що на 2,2% менше, ніж торік. На запитання "Чому ви будете дивитися Євробачення 2009?" 35,1% респондентів відповіли, що взагалі цікавляться музичними конкурсами; 28,6% вважають, що Євробачення - це яскраве шоу. Близько 20% учасників опитування налаштовані патріотично і будуть дивитися конкурс тільки тому, що він уперше проводиться в Росії. Євробачення - це завжди не тільки конкурс, але й помітний інформаційний привід для ЗМІ, які охоче публікують новини, скандали і плітки про Євробачення. Ця інформація викликає інтерес у публіки: так, більше половини (53,5%) опитаних цікавляться всім, що пов'язане з конкурсом. Ще 18,2% респондентів цікавляться тільки скандальними історіями, при цьому, що цікаво, "гарячі" новини більше цікавлять чоловіків. Як показало дослідження OMI, 53,1% опитаних росіян вважає Євробачення значимою культурною подією в житті країни. Незгодних з такою постановкою питання суттєво менше - усього 36,5%. Цікаво, що в багатьох європейських країнах конкурс взагалі непопулярний.
|