Держкомпанія під час кризи цікавиться автомобілем, вартість якого близько мільйона гривень. Держпідприємство "Газ України" (дочірня компанія НАК "Нафтогаз України") має намір купити дорогий автомобіль Toyota Sequoia 5.7 Platinum. Ціна цієї машини досягає мільйона гривень. Газета "Діло" отримала документ за підписом заступника директора з фінансово-економічних питань "Газа України" Михайла Прийми, у якому обґрунтовується необхідність підприємства в цій машині "для здійснення представницьких заходів". Автодилери говорять, що Toyota Sequoia Platinum з обсягом двигуна в 5.7 - один з новітніх автомобілів цієї марки. Уперше Sequoia Platinum був представлений торік на Женевському автосалоні. "Ділу" удалося з'ясувати, що в планах держзакупівель "Газа України" на 2009 рік дійсно зазначено, що підприємство збирається закуповувати легкові автомобілі за рахунок власних коштів. Але при цьому на початку року Кабмін оголосив про мінімізацію витрат держорганів і держкомпаній під час кризи. Іншими словами, уряд наклав мораторій на закупівлю дорогих автомобілів і меблів для чиновників і менеджерів держкомпаній. Представники салону "Тойота Центр Київ "Автосаміт на Столичному" стверджують, що зараз автомобіль представлений тільки на американському ринку і в українських офіційних дилерів його купити неможливо. "Toyota Sequoia 5.7 Platinum - поки що "сіра" машина на вітчизняному ринку", - констатує один з менеджерів автосалону. В "Тойоті на Печерську" "Ділу" підтвердили, що автомобіль цієї моделі завозиться в Україну неофіційно зі США, тому його точну ціну назвати складно. У компанії "Фокстрот-Авто" машину привезти погодилися. " Протягом двох місяців ми доставимо цю машину. Вона коштуватиме вам як мінімум 85 тисяч доларів", - відзначив фахівець із продажів Богдан Деласа. У свою чергу директор Асоціації "Всеукраїнське об'єднання торговців транспортними засобами" Олександр Абарінов відзначає, що двигун Toyota Sequoia 5.7 аналогічний двигуну суперпрестижного Lexus 570. "Я думаю, що вартість Toyota Sequoia 5.7 Platinum досягає 100 тисяч доларів, до цієї ціни слід додати ще й розмитнення", - говорить Абарінов. Міністр палива та енергетики Юрій Продан з подивом дізнався про наміри підвідомчої компанії купити наддорогой автомобіль від журналістів. "Зараз подібні закупівлі не повинні відбуватися. Я надішлю їм листа із розпорядженням відмовитися від цієї забаганки", - пообіцяв міністр. На самому держпідприємстві спочатку відмовлялися коментувати плани покупки Toyota Sequoia. Лише вчора "Ділу" удалося зв'язатися з директором з фінансово-економічних питань "Газа України" Михайлом Приймою. Менеджер, який ще нещодавно в офіційному листі пояснював необхідність придбання дорогого джипу, цього разу спростував ці плани. " Ні, що ви?! Ми просто вивчали ринок, адже в нас в автопарку лише одна Toyota, і ми повинні бути в курсі новинок на ринку машин", - завірив менеджер. У цілому він охарактеризував новітню Toyota Sequoia як машину велику, однак завірив, що не бачить у ній "нічого гарного".
|